silentstorm

be strong & get skinny

create your own destiny.

Kategori: tankar

underbara lediga dag! monsterpasset för denna vecka är över & njuter för fullt av att bara vara hemma. har ätit lite miniyoghurt med müsli till frukost & åt precis tacosallad. om en timma drar jag till gymmet & köttar. drar nog iväg & solar en stund ikväll med:)
så skönt att alla svullokilon är borta, har gått ner 4,6 kg den här veckan. helt sjukt! men det är bara "tomma" kilon som jag ätit upp mig på när jag hetsat & gått ner när jag tränat & ätit mindre! 3,3 kg kvar till drömvikt. kan knappt själv fatta vilket år jag har haft. när jag kommit till min drömvikt så har jag sedan oktober gått ner 20 jävla kilo. på sjuk motivation, en massa träning, viktväktarna & självdisciplin. det har verkligen vart mitt år det här året & jag är så sjukt lycklig över hur bra det har gått!
när man väl bestämt sig så finns det inget som kan stoppa en. när man väl har viljan så ska man bara se framåt & pusha sig själv & aldrig tveka på sig själv. det är en själv som har ansvar för vad man stoppar i sig & det är en själv som tar ansvar över om man tar tid till träning eller inte! det är bara du som bestämmer. så sluta aldrig tro på er själva, för ni kan klara allt!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Åh, du är så duktig <3

    2012-07-15 | 21:57:28
    Bloggadress: http://dyingtryingcrying.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hej ^_^ Har gjort en liten utmaning på bloggen, där man varje vecka ska försöka klara av små hälsosamma mål, samt svara på en fråga om dagen (som 30 små frågor ungefär, för att lära känna dig mer genom bloggen). Jag skriver det här för att jag tänkte att du kanske kunde vara intresserad :) Du kan läsa mer genom länken här, http://forthesimplehearts.blogg.se/2012/july/week-one.html och är du intresserad men inte förstår så mycket så är det bara att fråga! Kram ♥

    2012-07-20 | 06:58:36
    Bloggadress: http://forthesimplehearts.blogg.se/
  • S säger:

    shit vad duktig du är!! 20kg är ingen liten siffra

    2012-08-07 | 14:00:45
    Bloggadress: http://downtoperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här: