silentstorm

be strong & get skinny

frågor & svar.

Kategori: frågor & svar

gokväll! kom nyligen hem från jobbet. så skönt att denna dag är över! glömde ta mina antidepressiva igår, så var helt svimfärdig på jobbet idag. så fett ovärt! i alla fall, hoppas ni alla har haft en fin dag & vad roligt att det trillat in lite frågor. ni är gulle!

hur mycket är du beredd att offra för att gå ner i vikt?
jag är beredd på att offra mycket. det är viktigt för mig att prioritera! vad är viktigast för mig? behöver jag det här? om jag känner för att köra ett hårt träningspass istället för en vinkväll med tjejerna, så är det träningen som prioriteras. om jag ska på kalas där det serveras mycket mat & jag inte väljer att ta något, men får skit för det, då väljer jag hellre att ta "skiten" istället för att ta något litet för att slippa tjötet. blod, svett & tårar helt enkelt! uppoffringar finns ju i stora & små skalor & jag är beredd att offra allt för vad som är viktigast för mig & min kropp.

hur länge har du försökt gå ner i vikt?

sen jag var 17 år ungefär. när jag slutade gymnasiet, så slutade jag dansa (gick en dansutbildning) & det var då jag gick upp i vikt. har dansat sen jag var 5 år & jag har spelat fotboll sen jag var 10 år, så jag har alltid varit fysiskt aktiv. men när jag tog studenten & flyttade ihop med min kille, så gick jag upp som fan.

vad drömmer du om att göra i framtiden?

min allra största dröm är att få jobba som psykolog. även vara danslärare vid sidan av på fritiden! jag vill aldrig tappa dansen.

hur är det med dig?

just nu mår jag helt okej. stabilt liksom. har vart inne i en liten jobbig period ett tag! jobbet tar mycket kraft just nu & har haft lite problem med några av mina bästa kompisar. som jag trodde var mina bästa kompisar! allt som egentligen fått mig glad är min nuvarande vikt, min pojk & min familj. måste även säga bloggen har fått mig på mycket gott humör! ni alla är så himla fina bara.

vad jobbar du med?
jag jobbar som personlig assistent på heltid. har jobbat som det i ett år nu. världens bästa jobb, men det finns riktigt jobbiga stunder också. man måste ha ett jävla psyke alltså & man tar alltid med sig jobbet hem. idag är en sådan dag!

hur gammal är du?
jag har precis fyllt 21! lammkött, va

hur länge har du o din kille varit tsammans?
jag & min pojk har närmare bestämt vart ihop i 3 år, 2 månader & 16 dagar. världens finaste är han!

vad är din högsta, lägsta, nuvarande och målvikt?
högsta: 73 kg.
lägsta: 54,5 kg.
nuvarande: 56,7 kg.
målvikt: 53 kg.

hoppas att ni fick någorlunda vettiga svar på era frågor:) nu ska jag gå ut & ta min kvällscigg & sedan blir det hopp i säng. börjar 7 imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: