silentstorm

be strong & get skinny

keeping it simple.

Kategori: weight loss challenge

tänkte hänka på forthesimplehearts two month weight loss challenge.

mitt mål för nästa vecka(med start från imorgon):
äta regelbundet!!! inte skippa någon måltid, även om jag inte är hungrig. så att jag inte får något hetsåterfall!

DAY ONE.
how tall are you, what do you currently weigh, and what do you hope to weigh after the 60 days? be realistic.

jag är 1, 60 cm & väger just nu 56,7 kg. jag hoppas att efter dessa 60 dagar väga 53kg. 3,7 kg på 60 dagar känns realistiskt.

DAY TWO.
what is your MAIN reason for wanting to lose weight? be honest.

den största anledningen till att jag vill gå ner mer i vikt är för att jag vill trivas bättre i min kropp & inte behöva skämmas över hur jag ser ut.


Kommentarer

  • Fjädervikt säger:

    Att äta regelbundet är jättebra, även om man inte är hungrig. Jag har inte hetsat en enda gång sedan jag började med det, och dessutom är det ju bra för förbränningen. Kram.

    2012-07-21 | 22:26:57
    Bloggadress: http://memorera.blogg.se/

Kommentera inlägget här: