silentstorm

be strong & get skinny

perfection is another word for being thin.

Kategori: tankar

jag tänkte lägga ut lite småanonyma & oskyldiga fakta om mig, så man åtminstone kan få ett litet "grepp" om vem jag är.

ålder: 21 år.
kön: tjej.
längd: 160 cm.
hårfärg: blond
civilstånd: har vart ihop med min sambo i mer än 3 år.
drömmar: att komma in på min utbildning till hösten.
det bästa jag vet: förutom sambo, familj & vänner så dansa. har dansat i hela mitt liv & gick en dansutbildning i gymnasiet. dansen är min tillflykt!
det värsta jag vet: min vikt just nu, falskhet & crappy friends.
image description
d r ö m k r o p p e n.

Kommentarer

  • Sandra säger:

    sv: ja så mkt som jag tränar så borde jag emd vara smal vid det här laget... men det är bara att bita ihop och fortsätta i samma bana :)



    vad är de för utbildning du vill komma in på? :)

    2012-07-10 | 12:11:39
    Bloggadress: http://happyskinnygirl.blogg.se/
  • Sandra säger:

    sv: jaa då håller jag tummarna för dig!



    själv är jag sjukskriven just nu. Men jag kämpar med att ta mig ut på banan igen och då är tanken att jag ska plugga.

    Lutar åt att söka till Kost-rådgivare samt personlig-tränare. Kan även tänka mig sjukgymnast m.m... men nått i den stilen iaf :)

    2012-07-10 | 12:32:05
    Bloggadress: http://happyskinnygirl.blogg.se/
  • Sandra säger:

    sv: ja det skulle varit så himla kul att få jobba med sitt intresse varje dag:)

    2012-07-12 | 11:11:55
    Bloggadress: http://happyskinnygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: