silentstorm

be strong & get skinny

bad day.

Kategori: tankar

har knappt kunnat blogga något, har vart som en stressad gris hela veckan. & imorgon har jag ett 14 timmars pass på jobbet. sådär lagom pepp! har haft en riktig skitdag idag. maten & allt går kanon & vikten just nu ligger på 56,4 kg. 1,6 kg kvar till 55 kg & 3,6 kg kvar till mitt mål. så där finns det inga worries & självdisciplinen & motivationen är på topp.

vart dock ute igår & tog några glas vitt (ÅNGEST!!!). & hela kvällen var späckad med drama, tack & lov vart jag inte inblandad. går på antidepressiva på grund av min ångest & när jag dricker så får jag sån ångest dagen efter, som jag inte kan kontrollera. jag hatar att leva med min orolighet, med min paranoia. är så trött på att min fina kille få stå ut med mig ibland. jag hatar staden jag lever i & jag vill bara komma härifrån.

ibland blir jag bara så trött. kan inte allt bara vara bra för en liten stund? när allt går bra med min viktnedgång & min träning & jag börjar bli lycklig över hur min kropp ser ut, kan inte allt annat runt omkring funka också?

förlåt för ett deppigt inlägg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: