silentstorm

be strong & get skinny

Keep pushing me forward.

Kategori: tankar

jag har under detta år gått ner 17 kg. 17 jävla kilo & jag har vart så jävla lycklig. men nu har sommaren smygit sig på & självdisciplinen har inte varit där den skulle varit, därav några kilo mer på vågen. jag måste komma ner till mina fina 55 igen & därifrån börja klättra ner ännu mer. har haft semester i en vecka nu & förlorade kontrollen totalt. åker hem imorgon & på måndag blir det nystart. älskade nystart!
så från & med måndag kommer detta ske:
X diet & publicera matdagbok
X sätta igång med träningen igen
X sola
X shoppa

jag måste ta kontrollen över mitt liv igen, är trött på dessa upp & ner perioder. jag har mitt mål precis framför mig, jag måste bara klara av slutspurten.
jag måste göra det här för mig själv. jag tänker göra det här för mig själv & jag ska fanimig klara det!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    sv: ja det är så jävla skönt att ta ut sig som man typ spyr haha!



    jävlar va grym du är. 17kg på 1år!

    2012-07-07 | 17:26:51
    Bloggadress: http://happyskinnygirl.blogg.se/
  • Emma säger:

    17 kg, det är ju fantastiskt!!

    SV: jaa, det är hemskt! jaa, imorgon blir det nystart :)

    2012-07-07 | 20:10:21
    Bloggadress: http://dyingtryingcrying.blogg.se/

Kommentera inlägget här: